Skip to main content

Samen gaan we voor klantsucces

Werken in onze accountancy MKB-praktijk, betekent dat je een brede adviesrol hebt. Als accountant adviseer je de ondernemer over uiteenlopende onderwerpen. Aan de hand van actuele cijfers, ontwikkelingen in de markt of nieuwe regelgeving sta je hem/haar bij. Wat wij in deze mkb-praktijk met elkaar gemeen hebben? Een gedeelde motivatie om onze klanten duurzaam succesvol te laten zijn. Dat is waar wij onze kick uit halen. Help jij mee?

Werken in team MKB?

In ons MKB-team bieden we onze klanten een totaaloplossing. Als accountants denken we mee, signaleren we en adviseren we. Dit doen we op basis van actuele cijfers én gesprekken met de ondernemer. Ons team bestaat uit circa 40 medewerkers. Kenmerkend voor ons is dat we als collega’s onderling veel sparren. Iedereen brengt zijn eigen kennis en ervaring mee. Van beginnend assistent tot relatiebeheerder, op alle niveaus vragen we advies aan elkaar. Dit maakt dat iedereen binnen de accountancy samenstelpraktijk heel benaderbaar en betrokken is.

Een grote variatie aan klanten

Je krijgt te maken met allerlei soorten klanten, van klein tot groot. Zo bedien je klanten in de handel, productie en dienstverlening en zit er een mooie variatie in je werkgebied. We opereren namelijk in de regio Arnhem-Nijmegen, maar ook volop in de Liemers, de Achterhoek en richting het noorden tot aan omgeving Deventer. In ons team werkt iedereen met elkaar samen. Voor elke klant is er een ander klantenteam, dat wisselt in samenstelling en grootte. Iedereen werkt hierin samen met één gezamenlijk doel: de klant succesvol laten zijn.

Jij hebt de regie

De beste versie van jezelf worden, dat kan alleen als jij jezelf mag zijn en open en eerlijk kunt zijn over je talenten, maar ook over datgene waarin jij beter zou willen worden. Wij stimuleren het om je zo kwetsbaar op te stellen. Heb je ergens moeite mee of wil je extra begeleid worden? Of wil je juist méér uitdaging? Geef het aan en we gaan het samen realiseren. Heb je bijvoorbeeld affiniteit met IT en wil je graag meedenken over de automatisering van onze processen? Dan moedigen wij dat zeker aan. Maak het bespreekbaar, dan is er veel mogelijk. Want jou in je kracht te zetten, dat vinden we belangrijk.

Verantwoordelijkheid in je functie

Op alle niveaus zie je als rode draad jouw eigen verantwoordelijkheid terugkomen binnen de samenstelpraktijk. Je mag én kan zelf aangeven waar je aan toe bent in jouw functie en wat je nodig hebt om jezelf te blijven ontwikkelen. Hoe dat eruitziet?

Als beginnend assistent start je met de bedrijfsadministratie. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de boekhouding van onze klanten en bereidt de aangiften omzetbelasting voor. Belangrijk werk, want dit vormt de basis voor alle adviezen die we aan klanten geven. Ook denk je proactief mee over hoe we het verwerkingsproces zo efficiënt mogelijk in kunnen richten.

Als gevorderd assistent heb je een grotere mate van verantwoordelijkheid over de tussentijdse cijfers en het opstellen van de jaarrekeningen. Jij staat meer in contact met de klant en begeleidt de assistenten en stagiairs. Jij signaleert bepaalde vraagstukken bij de klant en speelt daarop in door bijvoorbeeld een specialist uit ons netwerk in te zetten. Ook werk je aan specifieke opdrachten zoals het voorbereiden van financieringsaanvragen.

Als zelfstandig assistent accountant werk je samen in een team van beginnende en meer ervaren accountancy collega’s. Je verdiept je in de cijfers van klanten en maakt voor hen periodieke managementrapportages. Je werkt daarnaast zelfstandig aan jaarrekeningen en controleert – en bespreekt deze samen met de accountant bij klanten.

Groei je door naar relatiebeheerder? Dan heb jij je eigen klantportefeuille en draag je daar de verantwoordelijkheid voor. In jouw rol zul je binnen het klantenteam voornamelijk de complexe werkzaamheden op je nemen en stuur je jouw team binnen de opdracht aan. Vanuit deze werkzaamheden signaleer je adviespunten en bespreek je deze met het team en de klant. Je draagt bij aan de teamstrategie en pakt bijvoorbeeld interne projecten op waarmee we ons als geheel blijven ontwikkelen.

Dingen die goed voelen

Ervaringen, interviews, praktische zaken die téllen. Zo leer je SKN snel beter kennen!

 ontwikkel mogelijkheden

 op dinsdag en vrijdag ochtend later beginnen om eerst te kunnen sporten.

 40 32 uur

Past een vacature nét niet? Pas ‘m dan zelf aan!

Zijn er dingen die voor jou het verschil maken tussen wel of niet solliciteren? Je werk combineren met je studie bijvoorbeeld, een speciale richting die je uit wilt? Een specifieke werklocatie of andere zaken? Al onze vacatures kun jij naar wens zelf op maat maken en meesturen bij je sollicitatie. Dan doen wij jou een voorstel dat voor ons allebei hélemaal goed voelt!

Koffie of thee?

Wij willen heel graag weten wat jouw behoeftes, wensen en voorkeuren zijn. Dat begint met de simpele vraag of je koffie of thee wilt. Daarna gaan we het vooral over jou hebben. Lijkt je dat een goed idee?

Team MKB
Hoe kan ik je helpen?
Senior HR-adviseur