Skip to main content

Casemanager

Team preventie & verzuim

 Vitacon Luteijn

Ben jij helemaal thuis in alles wat komt kijken bij verzuimpreventie en -begeleiding? Werk je graag met mensen? En wil je hen doelgericht helpen bij het bereiken van re-integratie en duurzame inzetbaarheid? Als je daarnaast ook nog eens graag wilt bijdragen aan het verbeteren van zowel verzuim- als onze interne processen, dan leren we jou graag kennen!

Deze vacature kun je aanpassen, zodat hij bij jouw behoefte past

Wat ga je doen?

Als Casemanager bij Vitacon Luteijn ben jij dé specialist op het gebied van preventie en verzuim. Vanaf de eerste ziektedag neem je de leiding over het verzuim- en re-integratieproces. Je zorgt ervoor dat alle betrokken het juiste advies en een goede begeleiding krijgen. Dankzij jouw tact en resultaatgerichtheid verlopen verzuimtrajecten soepel met altijd een focus op succesvolle re-integratie. Je werkt samen in een team van casemanagers en bent verantwoordelijk voor je eigen klantengroep.

Ook voor onze arbodienst zelf ben jij een belangrijke schakel: je werkt met ons digitale verzuimbegeleidingsprogramma VerzuimSignaal. Hierbij zorg jij onder andere voor de juiste verwerking van nieuwe klanten. Als gecertificeerde arbodienst doen wij er steeds alles aan om onze interne processen te optimaliseren. Zo willen we een dienst verlenen met de hoogst mogelijke kwaliteit, gericht op tevredenheid onder alle betrokkenen. Met jouw ondernemerschap en verantwoordelijkheidsgevoel denk jij hierover mee en lever je er een actieve bijdrage aan.

Al met al heb je bij ons als casemanager een mooie rol, waarbij je helemaal zelfstandig aan de slag kunt. Ook krijg je alle ruimte om uitdagende nevenwerkzaamheden op te pakken die bij jouw talenten passen.

 

Wat breng je mee?

Om jouw rol als casemanager succesvol te vervullen ben je klantgericht, werk je altijd nauwkeurig, denk je steeds vooruit en communiceer je helder.

Verder heb je:

  • HBO werk- en denkniveau met een achtergrond in HRM, bedrijfskunde, fysiotherapie of toegepaste psychologie
  • Affiniteit met IT-systemen
  • Actuele kennis van sociale wetgeving of je bent bereid om hierover kennis op te doen

Wat je van ons krijgt

Onze kernwaarden: diepgang, samen, kwetsbaar opstellen en ondernemend staan centraal. In een team van gedreven en betrokken collega’s, krijg je alle ruimte om je persoonlijk te ontwikkelen. Die ruimte ervaar je ook in de eigen verantwoordelijkheid die je al direct krijgt. Ook vinden wij het belangrijk om op een prettige manier met elkaar samen te werken, alle deuren staan open voor een vraag of een praatje en we hebben regelmatig leuke bedrijfsactiviteiten.

Verder bieden wij jou:

  • Een prima salaris op basis van jouw ervaring en kennis
  • De pensioenpremie wordt volledig betaald door SKN
  • SKN Winstdelingsregeling
  • Een thuiswerkvergoeding
  • Een prima balans tussen werken en privé
  • 31 tot 36 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
  • Een iPhone en laptop
  • Toegang tot onze (online) academy en kennisbank
  • Leuke dingen om samen met je collega’s te doen
  • Een vitale belofte, want sporten met collega’s of heerlijk kunnen ontspannen hoort er ook bij!

Wat zou jij willen aanpassen?

Pas hieronder aan wat jij graag anders zou zien. Je aanpassingen komen automatisch mee als je via het formulier hieronder solliciteert. Verander je niets, dan is dat ook prima.

    Iets veranderen of aanvullen? Pas het dan aan! Wat je wijzigt, komt vanzelf mee bij je sollicitatie. Mag, maar hoeft niet. ;-)

  • Een fijne werkplek op ons kantoor in Doetinchem
  • Een dienstverband voor 32 uur per week
  • Ik wil graag werken op
  • Heb je aanvullende ideeën, wensen of behoeften? Vul ze hier gerust in!

Solliciteren

Voelt deze vacature nu helemaal goed voor jou, vul dan hieronder je gegevens in en druk op de verzendknop. De punten die je eventueel hebt aangepast komen automatisch mee. We zijn benieuwd naar je!

Naam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 128 MB, Max. aantal bestanden: 3.
    Geen titel(Vereist)
    Hidden
    Hidden
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Sollicitatie procedure

    1

    Na het verzenden van jouw sollicitatie nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op.

    2

    Onze recruiter bekijkt jouw sollicitatie en belt jou voor een kennismaking.

    3

    Tijdens dit gesprek kijken wij samen inhoudelijk naar jouw profiel en naar de mogelijkheden binnen SKN.

    4

    Er wordt verder ingegaan op de functie en werkomgeving. Ook ontmoet je een aantal SKN-collega’s.

    5

    Zijn we allebei enthousiast? Dan ontvang je een aanbod! Jouw carrière binnen SKN kan beginnen!

    6

    Fijn dat je er bent! Na de onboarding ga je meteen samen aan de slag met jouw team én eigen mentor.

    Meer over onze organisatie

    Stolwijk Kennisnetwerk is er om het MKB en overheidsorganisaties in Midden- en Oost-Nederland te laten groeien. Wij zijn één van de grotere, breed georiënteerde kennis- en adviesorganisaties en werken samen vanuit zeven specialistische labels. Stolwijk Kennisnetwerk is gespecialiseerd in accountancy, fiscaliteit, HRM, IT, bedrijfsoverdracht en herstructurering.

    Vanuit intrinsieke interesse werken ruim 250 professionals samen om onze relaties doelgericht te begeleiden naar duurzaam succes. Wij zijn benieuwd naar wat hen drijft, wat hen uitdaagt en staan naast hen in alle facetten van het ondernemerschap. Onze organisatie is sterk in ontwikkeling en groeit hard. Ondertussen blijven we “klein” genoeg om persoonlijk en regionaal betrokken te blijven. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem, Deventer of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.

    Wil je meer weten over Stolwijk Kennisnetwerk? Kijk dan eens op onze website: https://stolwijkkennisnetwerk.nl/

    Als je meer wilt weten over Vitacon Luteijn, dan kun je kijken op www.vitaconluteijn.nl

    Voelt ’t goed?

    Als je graag meer wilt weten over werken bij SKN, kom dan op de lijn bij Elsbeth. Met haar kun je:

    Casemanager
    Hoe kan ik je helpen?
    Senior HR-adviseur
    Solliciteer