Junior belastingadviseur

Functieomschrijving

Denk jij alles te weten over fiscaliteit en is het, na een paar jaar gewerkt te hebben, tijd voor méér uitdaging? Dan durf jij dit wel aan!


Voor onze groeiende fiscale afdeling zijn wij op zoek naar een ambitieuze junior belastingadviseur met 2 tot 3 jaar relevante werkervaring. In deze functie ga je aan de slag met zeer diverse werkzaamheden voor onze Nederlandse en buitenlandse cliënten. Deze werkzaamheden omvatten onder meer:

  • Het verstrekken van btw-adviezen en uitwerken van complexe btw-aangiften
  • Advisering bij bedrijfsopvolging, herstructurering van ondernemingen en medewerkersparticipatie
  • Advisering (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, btw en overdrachtsbelasting) rondom vastgoedprojecten
  • Fiscale advisering in de breedste zin aan overheids-, zorg- en non profitorganisaties
  • Het uitvoeren van due diligence-onderzoeken


Wat verwachten we van jou?

We verwachten van jou dat je:

  • de studie Fiscale Economie of Fiscaal Recht (WO) succesvol hebt afgerond;
  • 2 tot 3 jaar relevante werkervaring hebt;
  • minimaal 32 uur per week beschikbaar bent;
  • aantoonbare affiniteit met btw hebt;
  • klantgericht bent en verantwoordelijkheid durft te nemen;
  • sterk communicatief vaardig bent.

Wij zoeken een leergierige junior belastingadviseur. Je krijgt energie van het oplossen van fiscale vraagstukken en weet je bevindingen en adviezen in begrijpelijke taal uit te leggen aan je klant. Je bent proactief en niet bang voor een uitdaging. Wij werken graag met collega’s die diepgang hebben en zich kwetsbaar op durven stellen.


Woon je in de buurt van Doetinchem of Zevenaar dan is dat mooi meegenomen.


Wat je van ons mag verwachten

Behalve dat wij verwachtingen van jou hebben, mag je ook iets van ons verwachten:

  • wij geven je de ruimte om je talenten tot volle bloei te laten komen;
  • een passend salaris en bonusregeling;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • studiefaciliteiten;
  • een fijne werksfeer waar hard werken en plezier hand in hand gaan;
  • afwisselend en uitdagend werk.

Bij ons staat je persoonlijke ontwikkeling centraal. Werken bij Stolwijk Kelderman betekent staan voor verantwoordelijkheid, innovatie en toekomstgerichtheid.


Wie worden je directe collega's?

In de basis zijn wij gespecialiseerd in accountancy en fiscaliteit, maar we werken anders dan een traditioneel accountantskantoor. Bij ons staat realtime inzicht in en betrokkenheid bij onze klanten en hun cijfers centraal. Zo kunnen we samen met onze klanten kansen creëren en doelstellingen realiseren. Wij bieden onze klanten een verrassend veelzijdig aanbod van specialistische ondernemersdiensten, allemaal toegankelijk vanuit één vertrouwde adviseur. Onze brede kijk op ondernemerschap maakt het verschil voor duurzaam succes bij onze klanten. Vanuit onze kantoren in Doetinchem en Zevenaar staan we klaar om onze cliënten het specialistische advies te geven waar zij behoefte aan hebben. Stolwijk Kelderman: verrassend veelzijdig.


    Laat jij je nieuwe collega abseilen van ons kantoorpand?

    Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

    Vereisten

    En... we geven je nóg meer!

    Stolwijk Kelderman is lid van Stolwijk Kennisnetwerk. Stolwijk Kennisnetwerk is een groep van samenwerkende specialisten op het gebied van accountancy, fiscaliteit, hr, procesoptimalisatie & it, integriteitsmanagement, herstructurering en overnamebegeleiding. Naast Stolwijk Kelderman zijn ook Vitacon Luteijn, TLA Advies, Stolwijk Philipsen, Stolwijk PietersBerg en Stolwijk vanWijk vertegenwoordigd in ons kennisnetwerk. Behalve je directe collega’s krijg je een achterban van maar liefst 180 collega’s met uiteenlopende specialisaties. Dankzij deze unieke manier van samenwerken kunnen wij ondernemersuitdagingen omzetten in werkbare oplossingen. En niet te vergeten… we kunnen heel veel van elkaar leren! We zijn een gemoedelijk team, we staan voor elkaar klaar. Vanuit welke vestigingsplaats je ook werkt, we zijn één team en dat voel je.


    Meer weten of solliciteren?

    Wil je meer weten over deze functie? Neem dan telefonisch contact op met Elsbeth Adams, Adviseur Werving & Selectie, zij is bereikbaar via 06-10016218. Je kunt je vragen ook naar haar mailen.


    Wil je solliciteren? Leuk! Dat kan via de button hieronder. En check ook meteen even onze tegenprestaties!


    Sollicitatieproces
    Wij schakelen snel: nadat we je sollicitatie ontvangen hebben krijg je binnen een week een reactie. De eerste kennismaking vindt plaats bij ons op kantoor met een teamlid en Elsbeth.


    Een eventueel tweede gesprek plannen we in met twee andere collega’s uit het team. Zijn we allemaal nog steeds enthousiast over onze mogelijke samenwerking dan volgt een assessment en een arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna kun je aan de slag!


    Reageren op deze vacature is mogelijk t/m 31 december 2020.