Skip to main content

Salarisadministrateur

Team salaris & advies

 Vitacon Luteijn

In deze rol ben jij onmisbaar voor de organisatie. Zonder jouw inzet en scherpe blik, worden de werknemers niet tijdig beloond voor hun werk. Ben jij onze nieuwe collega op de salarisadministratie? Lees dan snel de vacature en hopelijk zien wij je snel!

Deze vacature kun je aanpassen, zodat hij bij jouw behoefte past

Wat ga je doen

In deze veelzijdige rol verwerk je zelfstandig de salarissen in Nmbrs en heb je veel contact met onze klanten, collega’s en externe partijen, zoals pensioenfondsen en de Belastingdienst. Hierdoor ben je echt de schakel tussen verschillende partijen, waardoor proactief adviseren en het signaleren van kansen voor klanten en collega’s een belangrijke factor is.

Vanuit jouw motivatie tot efficiënt en foutloos werken, richt je je op de optimalisatie van interne en externe processen en voer je gerichte kwaliteitscontroles uit. Hierin neem je het voortouw en ben je ook niet bang om beslissingen te nemen. Je werkt nauw samen met een leuk team, waarin samenwerken en vertrouwen centraal staat.

Wat breng je mee

Oprechte interesse voor het vak, de klant én jouw collega’s zijn de belangrijkste zaken die jou succesvol maken bij ons. Wij geloven sterk in kennisdeling en versterken elkaar met onze specialismen. Je hebt dan ook de ambitie om jouw kennis te delen én te verbreden. Samen zijn wij een succesvolle kweekvijver voor jong én ervaren talent. De functie is voor 32 tot 40 uur per week.

Verder breng je mee:

  • 3-5 jaar relevante werkervaring binnen de accountancy
  • In het bezit van PDL en/of VPS
  • Ervaring met NMBRS is een pré

Wat je van ons krijgt

Onze kernwaarden: diepgang, samen, kwetsbaar opstellen en ondernemend staan centraal. In een team van gedreven en betrokken collega’s, krijg je alle ruimte om je persoonlijk te ontwikkelen. Die ruimte ervaar je ook in de eigen verantwoordelijkheid die je al direct krijgt. Ook vinden wij het belangrijk om op een prettige manier met elkaar samen te werken, alle deuren staan open voor een vraag of een praatje en we hebben regelmatig leuke bedrijfsactiviteiten.

Verder bieden wij jou:

  • Een prima salaris op basis van jouw ervaring en kennis
  • De pensioenpremie wordt volledig betaald door SKN
  • SKN Winstdelingsregeling
  • Een thuiswerkvergoeding
  • Een prima balans tussen werken en privé
  • 31 tot 36 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
  • Een iPhone en laptop
  • Toegang tot onze (online) academy en kennisbank
  • Leuke dingen om samen met je collega’s te doen
  • Een vitale belofte, want sporten met collega’s of heerlijk kunnen ontspannen hoort er ook bij!

Wat zou jij willen aanpassen?

Pas hieronder aan wat jij graag anders zou zien. Je aanpassingen komen automatisch mee als je via het formulier hieronder solliciteert. Verander je niets, dan is dat ook prima.

    Iets veranderen of aanvullen? Pas het dan aan! Wat je wijzigt, komt vanzelf mee bij je sollicitatie. Mag, maar hoeft niet. ;-)

  • Een fijne werkplek op ons kantoor in Doetinchem
  • Een dienstverband voor 32 uur per week
  • Ik wil graag werken op
  • Heb je aanvullende ideeën, wensen of behoeften? Vul ze hier gerust in!

Solliciteren

Voelt deze vacature nu helemaal goed voor jou, vul dan hieronder je gegevens in en druk op de verzendknop. De punten die je eventueel hebt aangepast komen automatisch mee. We zijn benieuwd naar je!

Naam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 128 MB, Max. aantal bestanden: 3.
    Geen titel(Vereist)
    Hidden
    Hidden
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Sollicitatie procedure

    1

    Na het verzenden van jouw sollicitatie nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op.

    2

    Onze recruiter bekijkt jouw sollicitatie en belt jou voor een kennismaking.

    3

    Tijdens dit gesprek kijken wij samen inhoudelijk naar jouw profiel en naar de mogelijkheden binnen SKN.

    4

    Er wordt verder ingegaan op de functie en werkomgeving. Ook ontmoet je een aantal SKN-collega’s.

    5

    Zijn we allebei enthousiast? Dan ontvang je een aanbod! Jouw carrière binnen SKN kan beginnen!

    6

    Fijn dat je er bent! Na de onboarding ga je meteen samen aan de slag met jouw team én eigen mentor.

    Meer over onze organisatie

    Stolwijk Kennisnetwerk is er om het MKB en overheidsorganisaties in Midden- en Oost-Nederland te laten groeien. Wij zijn één van de grotere, breed georiënteerde kennis- en adviesorganisaties en werken samen vanuit zeven specialistische labels. Stolwijk Kennisnetwerk is gespecialiseerd in accountancy, fiscaliteit, HRM, IT, bedrijfsoverdracht en herstructurering.

    Vanuit intrinsieke interesse werken ruim 250 professionals samen om onze relaties doelgericht te begeleiden naar duurzaam succes. Wij zijn benieuwd naar wat hen drijft, wat hen uitdaagt en staan naast hen in alle facetten van het ondernemerschap. Onze organisatie is sterk in ontwikkeling en groeit hard. Ondertussen blijven we “klein” genoeg om persoonlijk en regionaal betrokken te blijven. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem, Deventer of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.

    Wil je meer weten over Stolwijk Kennisnetwerk? Kijk dan eens op onze website: https://stolwijkkennisnetwerk.nl/

    Voelt ’t goed?

    Als je graag meer wilt weten over werken bij SKN, kom dan op de lijn bij Elsbeth. Met haar kun je:

    Salarisadministrateur
    Hoe kan ik je helpen?
    Senior HR-adviseur
    Solliciteer