Beginnend controleleider

Functieomschrijving

Zit jij volop in je master registeraccountant, wil je nóg meer leren en ga je een extra uitdaging niet uit de weg? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe beginnend controleleider.


Als beginnend controleleider ga jij in de praktijk leren hoe je een controle team aanstuurt. Ons controle team om precies te zijn: 35 enthousiaste collega’s in diverse fases van ontwikkeling en ervaring.


Als beginnend controleleider is je team je belangrijkste tool. Je vindt het belangrijk dat je collega’s goed in hun vel zitten, weten waar ze aan toe zijn en wat er van hen verwacht wordt. Je hebt aandacht voor de mensen om je heen. Daarbij verlies je de kwaliteit van de werkzaamheden uiteraard niet uit het oog.


Je kennis van controles is perfect en je gaat voor een duurzame relatie met je klant. Je bent actief betrokken bij het gehele controle-proces, van de planning tot het bespreken van de bevindingen met de klant. Daarnaast is het jouw taak om relevante adviezen te signaleren en ondersteun je bij bijzondere opdrachten. En natuurlijk houd je in de gaten dat dit alles conform planning verloopt.


Wat verwachten wij van jou?

    We verwachten van jou dat je:

    • al volop bezig bent met je master registeraccountant;
    • zo snel mogelijk wilt starten met je praktijkstage (of al begonnen bent);
    • ongeveer 5 jaar relevante werkervaring hebt;
    • minimaal 32 uur per week beschikbaar bent;
    • klantgericht bent en je verantwoordelijkheid durft te nemen;
    • sterk communicatief vaardig bent.

    Wij zoeken een beginnend controle leider. Iemand die wil leren, groeien en ontwikkelen, maar nu al goed kan delegeren, plannen en organiseren. Je moet besluitvaardig zijn en goed kunnen samenwerken. Wij werken graag met collega’s die diepgang hebben en zich kwetsbaar op durven stellen.


    Wat mag je van ons verwachten?

    Behalve dat wij verwachtingen van jou hebben, mag je ook iets van ons verwachten:

    • wij geven je de ruimte om je talenten tot volle bloei te laten komen;
    • een passend salaris en winstdelingsregeling;
    • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
    • studiefaciliteiten;
    • een fijne werksfeer waarbij we veel informele activiteiten organiseren;
    • deelname aan de SKN Academy;
    • afwisselend en uitdagend werk.

    Bij ons staat je persoonlijke ontwikkeling centraal. Werken bij Stolwijk Kelderman betekent staan voor verantwoordelijkheid, innovatie en toekomstgerichtheid.



    Laat jij je collega een feestje voor je in de steigers zetten?

    Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

    Vereisten

    Wie worden je directe collega's?

    In de basis zijn wij gespecialiseerd in accountancy en fiscaliteit, maar we werken anders dan een traditioneel accountantskantoor. We zijn betrokken bij onze klant en kijken breder dan alleen de cijfers. Zo kunnen we voor onze klanten kansen creëren en doelstellingen realiseren. Wij bieden onze klanten een verrassend veelzijdig aanbod van specialistische ondernemersdiensten, allemaal toegankelijk vanuit één vertrouwde adviseur. Onze brede kijk op ondernemerschap maakt het verschil voor duurzaam succes bij onze klanten. We staan klaar om onze klanten het specialistische advies te geven waar zij behoefte aan hebben. Stolwijk Kelderman: verrassend veelzijdig.


    En... we geven je nóg meer!

    Stolwijk Kelderman is lid van Stolwijk Kennisnetwerk. Stolwijk Kennisnetwerk is een groep van samenwerkende specialisten op het gebied van accountancy, hr, procesoptimalisatie & it, integriteitsmanagement, herstructurering en overnamebegeleiding. Naast onze organisatie zijn ook Stolwijk Kelderman, Vitacon Luteijn, TLA Advies, Stolwijk Philipsen, Stolwijk PietersBerg en Stolwijk vanWijk vertegenwoordigd in ons kennisnetwerk. Behalve je directe collega’s krijg je dus ook een achterban van maar liefst 180 collega’s met uiteenlopende specialisaties. Dankzij deze unieke manier van samenwerken kunnen wij ondernemersuitdagingen omzetten in werkbare oplossingen. En niet te vergeten… we kunnen heel veel van elkaar leren. We zijn een gemoedelijk team, we staan voor elkaar klaar. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.


    Meer weten of solliciteren?

    Wil je meer weten over deze functie? Neem dan telefonisch contact op met Elsbeth Adams, Adviseur Werving & Selectie, zij is bereikbaar via 06-10016218. Je kunt je vragen ook naar haar mailen.

    Wil je solliciteren? Leuk! Dat kan via de button hieronder. En check ook meteen even onze tegenprestaties!


    Sollicitatieproces

    Wij schakelen snel: nadat we je sollicitatie ontvangen hebben krijg je binnen een week een reactie. De eerste kennismaking vindt plaats bij ons op kantoor met een collega uit het team en Elsbeth.

    Een tweede gesprek plannen we in met twee collega’s uit het team. Zijn we allemaal nog steeds enthousiast over onze mogelijke samenwerking dan volgt een persoonlijkheidstest en een arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna kun je aan de slag!

    Reageren op deze vacature is mogelijk t/m 31 december 2020.