Beginnend assistent accountant controle

Functieomschrijving

Voor onze controle afdeling zijn we op zoek naar een nieuwe collega die het team komt versterken en in de toekomst wil doorgroeien naar de functie van accountant

Wat houdt de functie in?

Als beginnend assistent accountant houd jij je bezig met het uitvoeren van controlewerkzaamheden volgens vastgestelde kaders en de geldende kwaliteitseisen. Daarnaast voer je werkzaamheden uit in het kader van de controle van de jaarrekening, dan wel het schrijven en beoordelen van de jaarrekening. Dit doe je vooral in samenwerking met de andere (assistent) accountants. Verder lever je een actieve bijdrage om het controleteam op een opdracht in al zijn facetten zichtbaar te laten zijn

Onze organisatie

Stolwijk Philipsen is een kennisorganisatie met ruime ervaring in het uitvoeren van samenstel-, controle- en beoordelingsopdrachten voor uiteenlopende organisaties, waaronder ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf, vrije beroepsbeoefenaren en controleplichtige ondernemingen. Ook maatschappelijke organisaties, zoals binnen de zorg en cultuur, hebben een speciale plek in onze organisatie. 

Stolwijk Philipsen is onderdeel van Stolwijk KennisNetwerk. Bij deze kennisorganisatie werken meer dan 180 professionals aan het succes van onze klanten. Stolwijk KennisNetwerk is een groep gerenommeerde adviesbedrijven die actief is op de gebieden organisatieadvies, IT & processen, mens & organisatie en financiën. Als kennisorganisatie staan wij voor samen, pro-actief en transparant.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden je een werkomgeving met een scala aan uitdagingen waarin je persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Bovendien bieden we je prima arbeidsvoorwaarden. Werken bij Stolwijk Kelderman betekent staan voor verantwoordelijkheid, innovatie en toekomstgerichtheid.

Laat jij je nieuwe collega abseilen van ons kantoorpand?

Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

Vereisten

Wat vragen wij van jou?

  • Je begint aan de opleiding master Registeraccountant
  • Je hebt 0 tot 2 jaar relevante werkervaring
  • Je herkent je in onze kerncompetenties: verantwoordelijkheid, diepgang en kwetsbaar durven opstellen
  • Je bent klantgericht en sterk communicatief vaardig
  • Je bent sterk gericht op de samenwerking met anderen
  • Je bent woonachtig rond Wijchen (is een pré)
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar

    Hebben we jouw interesse gewekt en voel je wat voor een nadere kennismaking bij ons op kantoor? Denk je op basis van je opleiding, werkervaring en persoonlijkheid in aanmerking te komen voor deze aantrekkelijke baan binnen ons bedrijf en herken je je in dit profiel?

    Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren!

    Stuur je motivatiebrief en CV via onderstaande button t.a.v. Elsbeth Adams, adviseur werving en selectie. 

    Voor vragen kun je haar het beste bellen op 06-10016218.