Secretaresse met medische achtergrond

Functieomschrijving

Ben jij doortastend, accuraat, praktisch en ben jij graag de spin in het web? Voel jij je thuis in de wereld van arbeidsomstandigheden en -verzuimbeleid? Dan willen wij je graag leren kennen!


Ter ondersteuning van onze casemanagers zoeken wij een ervaren, administratieve secretaresse met een medische achtergrond. Voor deze functie is het belangrijk dat je volgens richtlijnen kunt werken, praktisch en sociaal bent. Het gaat om een fulltime functie die bij voorkeur door twee parttime collega’s gevuld wordt.


Als secretaresse in ons team ben je eerste aanspreekpunt en coördineer je telefoon- en emailverkeer voor onze casemanagers. Je bewaakt de eerste twee weken activiteiten in overeenstemming met het verzuimprotocol, je beheert het verzuim en case-managementsysteem, de agenda’s en weekrapporten van de bedrijfsartsen en bewaakt de verslaglegging van de bedrijfsartsen. Het is dus belangrijk dat je beschikt over goede planningsvaardigheden.


Je takenpakket is breed en gevarieerd. Denk hierbij aan het verzorgen van verzuimoverzichten, klantregistratie en -administratie, vergaderingen en de verslaglegging hiervan. Je bent intern betrokken bij alle processen, je beheert en ontwikkelt het digitale programma waarin de verzuimbegeleiding wordt gedaan (Verzuim Signaal) en je bent bezig met het optimaliseren van interne processen. Daarnaast verricht je ondersteunende werkzaamheden voor ons assessmentbureau, zoals bijvoorbeeld het inplannen van testdagen en het uitnodigen van de kandidaten. 


Als secretaresse ben je onderdeel van ons team Preventie & Verzuim. In dit team werken we met 4 casemanagers (arbeidsdeskundigen en vertrouwenspersonen) en een re-integratiecoach voor een gevarieerde groep van veelal MKB+ klanten. We zijn een gecertificeerde arbodienst en houden ons naast verzuim sterk bezig met preventie door bijvoorbeeld het uitvoeren van een RI&E en PMO. We denken actief mee met onze klanten over het Arbo- en verzuimbeleid.


Je werkt in een professionele werkomgeving waar een goede werk-privé balans, collegialiteit en samenwerken centraal staan.



Wat verwachten we van jou?

We verwachten van jou dat je:

  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal hebt, in woord en geschrift;
  • beschikt over MBO+ werk- en denkniveau én een medische achtergrond hebt;
  • ervaring hebt in soortgelijke functie (bij voorkeur binnen een ARBO-dienst);
  • flexibel, tactvol, doortastend en resultaatgericht bent; je vindt het leuk om te zorgen voor voortgang en het ondersteunen van ons team geeft je energie;
  • accuraat werkt en sterk communicatief vaardig bent.

Wij zoeken een zelfstandige, maar teamgerichte collega met een proactieve instelling. Wij werken graag met collega’s die diepgang hebben en zich kwetsbaar op durven stellen.


Woon je in de buurt van Zevenaar, dan is dat mooi meegenomen.



Wat je van ons mag verwachten

Behalve dat wij verwachtingen van jou hebben, mag je ook iets van ons verwachten:

  • een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • de ruimte om je talenten tot volle bloei te laten komen;
  • een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • een fijne werksfeer waar hard werken en plezier hand in hand gaan.

Bij ons staat je persoonlijke ontwikkeling centraal. Werken bij Vitacon Luteijn betekent staan voor verantwoordelijkheid, innovatie en toekomstgerichtheid.



Laat jij je nieuwe collega abseilen van ons kantoorpand?

Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

Vereisten

Wie worden je directe collega’s?


In de snel veranderende wereld van vandaag overleven alleen de wendbare organisaties. Daar werken gedreven mensen die zich verbonden voelen met de organisatie en openstaan voor groei, ontwikkeling en slim organiseren. Zo’n organisatie heeft een gezonde voedingsbodem nodig. Wij helpen ondernemers bij het ontwikkelen, vorm geven en succesvol houden van deze gezonde voedingsbodem. Onze klanten kunnen zelf kiezen of ze alle HR zaken door ons laten verzorgen of ons alleen inschakelen bij specifieke vraagstukken. Wat ze ook kiezen, met ons team van casemanagers, register sociaal bedrijfskundig adviseur, bedrijfsmaatschappelijk werker, re-integratiecoach, vertrouwenspersonen, HRM-adviseurs, psychologen en salarisadministrateurs zorgen wij voor een vlotte, flexibele en doelgerichte aanpak. Altijd doordacht en actueel. Vitacon Luteijn: sterke mensen, sterke organisaties.



En… we geven je nóg meer!


Vitacon Luteijn is lid van Stolwijk Kennisnetwerk. Stolwijk Kennisnetwerk is een groep van samenwerkende specialisten op het gebied van accountancy, hr, procesoptimalisatie & it, integriteitsmanagement, herstructurering en overnamebegeleiding. Naast onze organisatie zijn ook Stolwijk Kelderman, TLA Advies, Stolwijk Philipsen, Stolwijk Pietersberg en Stolwijk vanWijk vertegenwoordigd in ons kennisnetwerk. Behalve je directe collega’s krijg je dus ook een achterban van maar liefst 180 collega’s met uiteenlopende specialisaties. Dankzij deze unieke manier van samenwerken kunnen wij ondernemersuitdagingen omzetten in werkbare oplossingen. En niet te vergeten… we kunnen heel veel van elkaar leren. We zijn een gemoedelijk team, we staan voor elkaar klaar. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.



Meer weten of solliciteren?


Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Judith Lubbers, Adviseur Werving & Selectie, zij is bereikbaar via 06 1001 3885.


Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je telefonisch (06 1001 6218) contact opnemen met Elsbeth Adams, Adviseur Werving & Selectie.


Wil je solliciteren? Leuk! Dat kan via de button hieronder. En check ook meteen even onze tegenprestaties!



Sollicitatieproces

Wij schakelen snel: nadat we je sollicitatie ontvangen hebben krijg je binnen een week een reactie. De eerste kennismaking vindt plaats bij ons op kantoor met Elsbeth Adams en Rob Reinders.


Een eventueel tweede gesprek plannen we in met twee teamleden. Zijn we allemaal nog steeds enthousiast over onze mogelijke samenwerking dan volgt een assessment en een arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna kun je aan de slag!


Reageren op deze vacature is mogelijk t/m 30 november 2020