Coördinator servicedesk (32-40 uur) - Doetinchem / Zevenaar

Functieomschrijving

Is service en gastvrijheid jouw tweede natuur?! Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als coördinator van de servicedesk ben je, samen met je team, het visitekaartje van ons bedrijf. Je bent de spil vanaf de voordeur voor klanten en collega’s en behandelt elke gast alsof het de allereerste is. Je zorgt, samen met je collega’s van het team, voor onze gasten en collega’s waardoor het hen aan niets ontbreekt. Tevens zorg je ervoor dat ons bedrijf er tiptop verzorgd uitziet. Je hebt oog voor detail en neemt hierin een belangrijke kartrekkersrol. Belangrijk onderdeel van je functie is het coachen van je collega’s binnen je team. Hiermee begin je al door zelf het goede voorbeeld te zijn. Met jouw inzicht, ervaring en visie op gastvrijheid komen wij verder en weet je collega’s te inspireren.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de telefoon en zorg je dat deze altijd bijzonder servicegericht wordt beantwoord. Zonder moeite zet je net dat extra stapje voor je gasten en collega’s en weet je hen hiermee keer op keer te verrassen. In hectische situaties houd je het hoofd koel, stel je prioriteiten, ben je flexibel en kan je inspelen op de bewegelijkheid van de organisatie. Dit alles vanuit een servicegerichte insteek. In deze functie verricht je een breed pakket aan taken en ben je tevens back up voor je collega’s.

Jouw team

Het team bestaat uit vijf collega’s: waarbij er een gezonde mix is in ervaring. Je werkt zowel vanuit Doetinchem als Zevenaar. Je bent de aanvoerder van het team en werkt dus mee in het primaire proces. Naast het ontvangen van gasten en het beantwoorden van de telefoon, doen we nog veel meer. We verzorgen de post, organiseren bijeenkomsten en zorgen dat mensen hierbij gastvrij worden ontvangen.

    Onze organisatie

    Stolwijk Kennisnetwerk is een groep van samenwerkende specialisten op het gebied van accountancy, hr, procesoptimalisatie & it, integriteitsmanagement, herstructurering en overnamebegeleiding. Onder Stolwijk Kennisnetwerk vallen de labels Stolwijk Kelderman, Vitacon Luteijn, TLA Advies, Stolwijk Philipsen, Stolwijk Pietersberg en Stolwijk vanWijk. Behalve je directe collega’s krijg je dus ook een achterban van maar liefst 180 collega’s met uiteenlopende specialisaties. Dankzij deze unieke manier van samenwerken kunnen wij ondernemersuitdagingen omzetten in werkbare oplossingen. En niet te vergeten… we kunnen heel veel van elkaar leren. We zijn een gemoedelijk team, we staan voor elkaar klaar. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.


    Laat jij je nieuwe collega een karaoke party voor je organiseren?

    Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

    Vereisten

    Wat vragen wij van jou?

    • Je hebt minimaal een opleiding MBO Management Assistent / Middelbare hotelschool of vergelijkbaar (niveau 4)
    • Je hebt aantoonbare ervaring met het coachen van medewerkers
    • Je hebt aantoonbare ervaring op het gebied van hospitality / gastvrijheid
    • Je hebt natuurlijk overwicht
    • Je bent voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar

    Meer weten of solliciteren?

    Wil je meer weten over deze functie? Neem dan telefonisch contact op met Elsbeth Adams, Adviseur Werving & Selectie, zij is bereikbaar via 06-10016218. Je kunt je vragen ook naar haar mailen.

    Sollicitatieproces

    Wij schakelen snel, na 15 juni zullen we een eerste selectie maken. De eerste kennismaking vindt bij voorkeur plaats bij ons op kantoor Doetinchem met Betty Hehamahua en Elsbeth Adams. We hebben ons kantoor zo ingericht dat het veilig is om op afstand persoonlijk met elkaar kennis te maken. Voelt het voor jou veiliger om online kennis te maken? Dat kan natuurlijk ook!

    Daarna volgt een tweede gesprek met andere gesprekspartners. Zijn we allemaal nog steeds enthousiast over onze mogelijke samenwerking dan volgt een talentscan en een arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna kun je aan de slag!

    Reageren op deze vacature is mogelijk tot en met 15 juni.