Coördinator administratieve dienstverlening

Functieomschrijving

Ben je nauwkeurig, word je enthousiast van kloppende cijfers en ben je altijd op zoek naar een efficiëntere manier van werken? Dan hebben we jóu nodig!


Als coördinator administratieve dienstverlening verwerk je, zoveel mogelijk geautomatiseerd, de administraties van onze klanten. Je klantenpakket bestaat uit voornamelijk MKB-bedrijven waarvoor jij de regie voert over het financieel-economisch proces. Vanuit de beroepsethiek moet je een goede afweging kunnen maken tussen klanttevredenheid en een correcte toepassing van de wet- en regelgeving. Je staat dus stevig in je schoenen!


Behalve dat je zelf volop in de operatie zit ben jij ook de drijvende kracht achter de vernieuwing van werkprocessen. Je hebt oog voor de efficiency van het proces en probeert dit, samen met je team en de juiste software, naar een hoger niveau te tillen. Je kijkt op een slimme manier naar de boekhouding en weet dit te koppelen aan technische mogelijkheden. Je bent steeds weer nieuwsgierig naar hoe het beter en slimmer kan en pakt hierin de lead. Met jouw enthousiasme weet je mensen voor je te winnen, ze mee te nemen in de vernieuwing: je weet draagkracht te creëren.


Als coördinator zijn goede communicatieve vaardigheden onmisbaar voor de contacten met je collega’s, die regelmatig met input komen, en je klanten. In deze functie heb je veel klantcontact: telefonisch, per mail en ook face-to-face. Je werkplek is gedeeltelijk op kantoor, gedeeltelijk bij de klant en nu ook, waar mogelijk, vanuit huis.


Herken jij je in deze omschrijving? Ben je onze nieuwe slagvaardige, nieuwsgierige, nauwkeurige, positief kritische en enthousiaste collega? Mooi! We zien je sollicitatie heel graag tegemoet!


Wat verwachten we van jou?

We verwachten van jou dat je:

  • hbo-werkniveau hebt
  • beschikt over minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 4 richting assistent accountant (of vergelijkbaar)
  • enkele jaren ervaring hebt bij een accountants- of administratiekantoor
  • 24 tot 40 uur per week beschikbaar bent (je rooster en uren stemmen we samen af)
  • zeer nauwkeurig werkt en positief kritisch bent

Heb je ervaring met Exact Online, Basecone en/of VisionPlanner dan is dat zeker een pré! Woon je in de buurt van Wijchen, dan is dat mooi meegenomen.


Wij werken graag met collega’s die diepgang hebben en zich kwetsbaar op durven stellen.

Wat je van ons mag verwachten

Behalve dat wij verwachtingen van jou hebben, mag je ook iets van ons verwachten:

  • wij geven je de ruimte om je talenten tot volle bloei te laten komen;
  • een passend salaris en winstdelingsregeling;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • studiefaciliteiten;
  • een fijne werksfeer waarbij we veel informele activiteiten organiseren;
  • afwisselend en uitdagend werk.

Werken bij Stolwijk Philipsen betekent staan voor verantwoordelijkheid, innovatie en toekomstgerichtheid.


Laat jij je collega een feestje voor je in de steigers zetten?

Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

Functievereisten

Wie worden je directe collega's?

Bij ons start samenwerken altijd met een klik. Er samen zin in hebben, er samen voor willen gaan. Ondernemers en medewerkers van onze klanten kunnen bij ons zichzelf zijn. Als ze ergens over twijfelen, bellen ze meteen. Dat vinden we het allermooiste. Want pas dan ontstaat het leukste contact, de beste samenwerking. Natuurlijk houden we de cijfers als geen ander voor ze in de gaten, maar we willen vooral graag weten wat hen als persoon drijft. Wij kunnen een bedrijf pas echt vooruithelpen als deze twee zaken, de mens én de cijfers, in balans zijn. Vanuit ons kantoor in Wijchen staan we klaar om ondernemers uit de regio te helpen op het gebied van accountancy, financiële administratie, salarisadministratie en belastingadvies. Stolwijk Philipsen: klopt helemaal.


En... we geven je nóg meer!

Stolwijk Philipsen is lid van Stolwijk Kennisnetwerk. Stolwijk Kennisnetwerk is een groep van samenwerkende specialisten op het gebied van accountancy, hr, procesoptimalisatie & it, integriteitsmanagement, herstructurering en overnamebegeleiding. Naast onze organisatie zijn ook Vitacon Luteijn, TLA Advies, Stolwijk Kelderman, Stolwijk Pietersberg en Stolwijk vanWijk vertegenwoordigd in ons kennisnetwerk. Behalve je directe collega’s krijg je dus ook een achterban van maar liefst 180 collega’s met uiteenlopende specialisaties. Dankzij deze unieke manier van samenwerken kunnen wij ondernemersuitdagingen omzetten in werkbare oplossingen. En niet te vergeten… we kunnen heel veel van elkaar leren. We zijn een gemoedelijk team, we staan voor elkaar klaar. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.


Meer weten of solliciteren?

Wil je meer weten over deze functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Elsbeth Adams, Adviseur Werving & Selectie, zij is bereikbaar via 06 1001 6218. Je kunt je vragen ook naar haar mailen.

Wil je solliciteren? Leuk! Dat kan via de button hieronder. En check ook meteen even onze tegenprestaties!


Sollicitatieproces

Wij schakelen snel: nadat we je sollicitatie ontvangen hebben krijg je binnen een week een reactie. De eerste kennismaking vindt plaats bij ons op kantoor of online met een collega en Elsbeth.


Een eventueel tweede gesprek plannen we in met één of twee andere leden van het team. Zijn we allemaal nog steeds enthousiast over onze mogelijke samenwerking dan volgt een assessment en een arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna kun je aan de slag!