Business controller met expertise in finance & IT

Functieomschrijving

Ben jij klaar om te gaan voor een nieuwe uitdaging en ons als eerste te helpen met het optimaliseren van onze interne financiële processen?

Wat houdt de functie in?



Als eerste opdracht ben je werkzaam als business controller voor onze eigen bedrijvengroep binnen de financiële administratie, waar je focus vooral ligt in de optimalisatie van de financiële processen, de doorontwikkeling van de informatievoorziening, het coachen van ons interne financiële team, maar ook in het in eerste instantie zelf meedraaien in het proces. Daarnaast ben je actief als adviseur bij onze klanten in de rol van parttime controller.

Verder sta je voor samenwerken met de ondernemer in de rol van sparringpartner / vertrouwenspersoon. Je adviseert met vaste regelmaat klanten over de bedrijfsvoering met finance als uitgangspunt. Verder heb je oog voor informatievoorziening, procesoptimalisatie en IT. Je hebt inzicht in hoe geautomatiseerde systemen optimaal kunnen worden ingezet. Je brengt de managementinformatie in lijn met de aanwezige informatiebehoefte. Met je persoonlijkheid en kunde ben je in staat om, samen met de opdrachtgever, een slimmer werkende organisatie te realiseren.


Wat verwachten we van jou?

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO-opleiding richting finance, bedrijfseconomie of accountancy
  • Je hebt ongeveer 5 tot 8 jaar relevante werkervaring
  • Je beschikt over goede adviesvaardigheden en een gezonde dosis organisatiesensitiviteit
  • Je bent analytisch sterk en weet dit te vertalen naar praktisch toepasbare oplossingen
  • Je hebt ervaring met coachend leidinggeven
  • Je herkent je in onze kernwaarden: klantgerichtheid, verantwoordelijkheidsgevoel, diepgang, kwetsbaar opstellen en ondernemerschap
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar


Wat mag je van ons verwacht?

Behalve dat wij verwachtingen van jou hebben, mag je ook iets van ons verwachten:

  • wij geven je de ruimte om je talenten tot volle bloei te laten komen;
  • een passend salaris en bonusregeling;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • studiefaciliteiten;
  • een fijne werksfeer waar hard werken en plezier hand in hand gaan;
  • afwisselend en uitdagend werk.


Laat jij je nieuwe collega abseilen van ons kantoorpand?

Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

Vereisten

Wie worden je directe collega's?

Ons team bestaat uit enthousiaste business controllers, die elk met hun eigen invalshoek opdrachten aanvliegen. De rol van vertrouwde adviseur is prominent in ons DNA aanwezig. We beschikken over een hoge mate van betrokkenheid en bevlogenheid voor het vak en de mens. Daarnaast hebben we een nuchtere aanpak en stellen daarmee de klant écht centraal. En daar doen we het voor!


Binnen ons Stolwijk Kennisnetwerk beschikken we over korte lijnen met 180 andere specialisten die ons bij vraagstukken direct ter zijde kunnen staan. Dit wordt door klanten expliciet als meerwaarde ervaren


En... we geven je nóg meer!

        TLA Advies is lid van Stolwijk Kennisnetwerk. Stolwijk Kennisnetwerk is een groep van samenwerkende specialisten op het gebied van accountancy, HR, procesoptimalisatie & IT, herstructurering, fusies en overnames. Naast onze organisatie zijn ook Stolwijk Kelderman, Vitacon Luteijn, Stolwijk Philipsen, Stolwijk Pietersberg en Stolwijk vanWijk vertegenwoordigd in ons kennisnetwerk. Behalve je directe collega’s krijg je dus ook een achterban van maar liefst 180 collega’s met uiteenlopende specialisaties. Dankzij deze unieke manier van samenwerken kunnen wij ondernemersuitdagingen omzetten in werkbare oplossingen. En niet te vergeten… we kunnen heel veel van elkaar leren. We zijn een gemoedelijk team, we staan voor elkaar klaar. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.


        Meer weten of solliciteren?

        Wil je meer weten over deze functie? Neem dan telefonisch contact op met Elsbeth Adams, Adviseur Werving & Selectie, zij is bereikbaar via 06-10016218. Je kunt je vragen ook naar haar mailen.


        Wil je solliciteren? Leuk! Dat kan via de button hieronder.


        Sollicitatieproces

        Wij schakelen snel: nadat we je sollicitatie ontvangen hebben krijg je binnen een week een reactie. De eerste kennismaking vindt plaats bij ons op kantoor. Is er een klik, dan plannen we een tweede gesprek in. Zijn we allemaal nog steeds enthousiast over onze mogelijke samenwerking dan volgt een assessment en een arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna kun je aan de slag!


        Reageren op deze vacature is mogelijk tot 31 januari 2021.