Administratief medewerker

Functieomschrijving

Word je rustig van cijfers die kloppen? Weet je hoe je een kolommenbalans moet lezen en ben je communicatief sterk? Dan hebben we een leuke baan voor je!


Als administratief medewerker verwerk je de administratie van onze klanten. Je klantenpakket bestaat voornamelijk uit MKB-bedrijven, waarmee jij direct contact hebt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten én je collega’s. Je bent communicatief zeer sterk en gaat op ieder niveau het gesprek aan.

Als administratief medewerker bij Stolwijk Philipsen heb je een uitmuntend gevoel voor cijfers en weet je als geen ander hoe je een kolommenbalans leest en interpreteert. Het verzorgen van btw-aangiftes kun je zonder problemen.

In ons team zijn we altijd bezig met het optimaliseren van de werkprocessen: affiniteit met digitalisering is dus onmisbaar. Je werkt met verschillende programma’s en bent nauw betrokken bij het implementeren of aanpassen van softwareoplossingen. Je staat open voor vernieuwing en denkt zelf actief mee met verbeteringen.

Ben je enthousiast geworden van deze omschrijving? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet!


Wat verwachten we van jou?

We verwachten van jou dat je:

  • minimaal mbo-werkniveau hebt;
  • beschikt over een afgeronde mbo-opleiding niveau 4;
  • ervaring hebt met btw-aangiften;
  • 24 tot 40 uur per week beschikbaar bent (je rooster en uren stemmen we samen af).

Heb je ervaring met Exact Online en Basecone dan is dat zeker een pré! Woon je in de buurt van Wijchen, dan is dat mooi meegenomen.

Wij werken graag met collega’s die diepgang hebben en zich kwetsbaar op durven stellen.


Wat je van ons mag verwachten

Behalve dat wij verwachtingen van jou hebben, mag je ook iets van ons verwachten:

  • wij geven je de ruimte om je talenten tot volle bloei te laten komen;
  • een passend salaris en winstdelingsregeling;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • studiefaciliteiten;
  • een fijne werksfeer waarbij we veel informele activiteiten organiseren;
  • afwisselend en uitdagend werk.

Werken bij Stolwijk Philipsen betekent staan voor verantwoordelijkheid, innovatie en toekomstgerichtheid.


Laat jij je nieuwe collega abseilen van ons kantoorpand?

Bekijk deze en alle andere tegenprestaties en kies er één!

Functievereisten

Wie worden je directe collega's?

Bij ons start samenwerken altijd met een klik. Er samen zin in hebben, er samen voor willen gaan. Ondernemers en medewerkers van onze klanten kunnen bij ons zichzelf zijn. Als ze ergens over twijfelen, bellen ze meteen. Dat vinden we het allermooiste. Want pas dan ontstaat het leukste contact, de beste samenwerking. Natuurlijk houden we de cijfers als geen ander voor ze in de gaten, maar we willen vooral graag weten wat hen als persoon drijft. Wij kunnen een bedrijf pas echt vooruithelpen als deze twee zaken, de mens én de cijfers, in balans zijn. Vanuit ons kantoor in Wijchen staan we klaar om ondernemers uit de regio te helpen op het gebied van accountancy, financiële administratie, salarisadministratie en belastingadvies. Stolwijk Philipsen: klopt helemaal.


En... we geven je nóg meer!

Stolwijk Philipsen is lid van Stolwijk Kennisnetwerk. Stolwijk Kennisnetwerk is een groep van samenwerkende specialisten op het gebied van accountancy, hr, procesoptimalisatie & it, integriteitsmanagement, herstructurering en overnamebegeleiding. Naast onze organisatie zijn ook Vitacon Luteijn, TLA Advies, Stolwijk Kelderman, Stolwijk Pietersberg en Stolwijk vanWijk vertegenwoordigd in ons kennisnetwerk. Behalve je directe collega’s krijg je dus ook een achterban van maar liefst 180 collega’s met uiteenlopende specialisaties. Dankzij deze unieke manier van samenwerken kunnen wij ondernemersuitdagingen omzetten in werkbare oplossingen. En niet te vergeten… we kunnen heel veel van elkaar leren. We zijn een gemoedelijk team, we staan voor elkaar klaar. Of je nu werkt vanuit Zevenaar, Doetinchem of Wijchen, we zijn één team en dat voel je.


Meer weten of solliciteren?

Wil je meer weten over deze functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Elsbeth Adams, Adviseur Werving & Selectie, zij is bereikbaar via 06 1001 6218. Je kunt je vragen ook naar haar mailen.


Wil je solliciteren? Leuk! Dat kan via de button hieronder. En check ook meteen even onze tegenprestaties!


Sollicitatieproces

Wij schakelen snel: nadat we je sollicitatie ontvangen hebben krijg je op korte termijn een reactie. De eerste kennismaking vindt online plaats met de teamcoördinator en Elsbeth Adams.


Een eventueel tweede gesprek plannen we in met één of twee leden van het team bij ons op kantoor. Zijn we allemaal nog steeds enthousiast over onze mogelijke samenwerking dan volgt een arbeidsvoorwaardengesprek. Daarna kun je aan de slag!